| GODZINY | ZAJĘCIA |
| 6:30-7:00 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze służące realizacji programu wychowania przedszkolnego. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. Słuchanie utworów literatury dziecięcej. Opowiadanie historyjek obrazkowych. Prace porządkowo-gospodarcze |
| 7:00-7:30 | Zabawy dowolne, zajęcia indywidualne |
| 7:30-8:30 | Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu |
| 8:30-8:40 | Prace porządkowe w sali, zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania |
| 8:40-9:00 | Śniadanie |
| 9:00-9:15 | Zabiegi higieniczne. Sprzątanie po śniadaniu |
| 9:15-11:30 | Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą, kierowane oraz niekierowane. Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela: zabawy i zajęcia ruchowe, rytmika, zabawy w języku obcym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze, zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu |
| 11:30-11:40 | Czynności samoobsługowe i higieniczne, przygotowanie do obiadu |
| 11:40-12:00 | Obiad – II danie |
| 12:10-13:30 | Doskonalenie czynności samoobsługowych. Przygotowanie do leżakowania. Odpoczynek na leżakach |
| 13:30-13:40 | Czynności samoobsługowe i higieniczne, przygotowanie do obiadu |
| 13:40-14:00 | Obiad – Zupa |
| 14:00-14:30 | Czynności samoobsługowe i higieniczne. Przygotowanie do podwieczorku i podwieczorek |
| 14:30-14:40 | Podwieczorek |
| 14:40-16:30 | Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości, zabawy paluszkowe, słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, czytanie fragmentów książek, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Rozchodzenie się dzieci |
